Go to Top

SERVICE&FELANMÄLAN

Service & felanmälan

 

Om du upplever att du har något problem i din lägenhet eller i fastigheten så kan du göra en serviceanmälan i formulär nedan.

Vill du hellre vill prata med oss, eller om du inte vill att vi använder vår huvudnyckel ber vi dig att ringa till oss på telefonnummer 0322-64 40 60 mellan 8:00-12:00 samt  mellan 13:00-14:00.

Har du problem med en störande granne eller ett akut fel som måste åtgärdas omgående, till exempel om ett vattenrör har gått av och vatten sprutar och vi inte har öppet skall du ringa till Securitas fastighetsjour på telefonnummer 031-80 14 50.

När du gör en serviceanmälan till oss samlar vi in och behandlar personuppgifter för att administrera din anmälan. Detta gör vi för att vi har ett berättigat intresse av att behandla dina personuppgifter. Vi sparar dina personuppgifter så länge vi behöver för att kunna åtgärda ditt problem och för uppföljning av ditt ärende. Du kan begära att vi rensar bort dina personuppgifter omedelbart. Denna begäran skall skickas till gdpr@nefast.se

 

 

 

SERVICEANMÄLAN

    Om ni ej vill att vi använder huvudnyckel för felavhjälpning kan vi dessvärre inte ta emot din felanmälan elektroniskt. Vänligen kontakta oss per telefon för att avtala en tid när ni är hemma.